Ülőgarnitúrát keres? Kérdése van? Hívjon bennünket a +36 70 / 626 5033 telefonszámon és segítünk Önnek!

Hogyan ne verjék át ülőgarnitúra vásárlásakor?

2016-02-25 19:22

Biztos recept nincs a csalók és tisztességtelen üzletek ellen, de egy kis oda figyeléssel több tízezer forintot spórolhat meg és egy valóban jó minőségű, kiváló ülőgarnitúrával gazdagodhat. Nem mondjuk, hogy csak nálunk lehet jó minőségű bútort venni, nem is biztos, hogy mi vagyunk mindig mindenben a legolcsóbbak, épp ezért azt javasoljuk, hogy nézzen szét máshol is, de azért legyen résen!

A legpitibb átverés nem túl gyakori, de találkoztunk már csalódott vásárlók általi beszámolókban ilyennel: Nagyon jó áron, prémium minőségű kanapék vannak kiállítva egy full extrás "show roomban". A szállításnál azonban súlyos átverések derülnek ki:

  • A leggyakoribb: A bútor gyengébb minőségű, ami azonnal nem is szúr szemet: csapolások, csavarozások, varrások helyett ragasztások, vagy éppen az illesztésekkel van probléma.
  • Más anyagokból készült bútort szállítanak le: a bőr helyett műbőr, valódi fa helyett gyenge minőségű forgácslapok stb... Ez a második leggyakoribb átverés, és ez sem vehető észre sokszor, elsőre. Ha mégis észreveszi a vevő, akkor vagy egyszerűen azt mondják, hogy ilyen volt, amit megnézett, vagy - jobb esetben-, tévedést mondanak.
  • Eleve sérülten érkezik meg - ha észreveszik, akkor szállítási hibát mondanak. A műbőrt rezzenéstelen arccal eladják bőrként. Gyenge minőségű az ülőfelület kialakítása. Az ülőgarnitúra egy silány hamisítvány: ahol tudtak, spóroltak rajta. Legyen feltűnő, ha siettetik a vásárlót. Nem engedik teljesen átvizsgálni. Ha folyamatosan az olcsóságot bizonygatják, mint fő szempontot.

Egy jó módszer kiszűrni az átverős áruházakat: keressünk fórumokon véleményt az adott bútorról, illetve magáról az áruházról is. Telefonáljunk egymást követő napokon, más-más telefonszámról, akár megkérve barátunkat, párunkat is, hogy érdeklődjön az árakról, az üzletről stb. Jegyezzük fel a részleteket, magyarázatokat, a kérdéseinkre kapott válaszokat és vessük össze a másik telefonálás során szerzett információkkal. Sokszor ugyanis a sufnicégek rögtönözve válaszolnak a felvetett kérdésekre, és általában egy-két nap múlva már más a magyarázat.

Jó vásárlást, jó nézelődést kívánunk! Reméljük megtalálják minél előbb, problémamentesen a megfelelő ülőgarnitúrát, kanapét!

Készítette: Komáromi Zsófia
Olcsoulogarnitura.hu © 2017